Woensdag 12 maart zal het wekelijkse lunchpauzeconcert in de Oude kerk (Dorpstraat 59) worden verzorgd door Annemieke IJzerman (harp). Op het programma staan werken van o.a. Tournier, Grandjany en de Kinkelder. Aanvang concert om 12:45 uur.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd *
Bewaar mijn naam, e-mailadres en website in deze browser voor de volgende keer dat ik een reactie plaats.
Δ
admin
15 maart 2025
18 januari 2025
21 december 2024